Ázsia ahol mindig korábban kel a nap

Ázsia ahol mindig korábban kel a nap

Viszlát Bali, viszlát Ázsia

2019. március 02. - opitzer

Eljött ez a nap is, a bőröndjeim már bepakolva, még van vagy 2 órám a szobában, mielőtt elhagyjam, és utána kimehessek a repülő térre ahol egy jó 25 óra (2 átszállás és sok várakozási idő miatt) alatt haza érek.

Zárásként elmondhatom, hogy tényleg egy gyönyörű helyen vagyok. Bali nagyon szép és Europai szemmel különleges sziget, érdekes a kultúrája, és persze állandóan meleg van, és majdnem mindig süt a nap, legalábbis én most nagyon jól kifogtam ezt a hetet, mivel elvileg még esős évszak vége van, de tényleg kétszer esett csak, és mind kétszer épp fedett helyen voltam, szóval nem érzékeltem belőle semmit.
Ami kicsit viszont aggaszt, hogy a légkondi, hideg koktél, vizes terep miatt tegnapra egy jó megfázást sikerült összehoznom, emiatt a nap nagy részét a szobámba feküdve töltöttem de mára azért jobban vagyok de mégis nem lesz kellemes így utazni haza, de hát sose lehet tökéletes egy út.

Mellette még mindig örülök, hogy sikerült eljutnom ide, és azért itt meg is jegyezném, hogy ha nem jutok ki Hong Kongba akkor sokkal nehezebben szedek össze annyi pénzt, hogy kirepüljek, mert a legtöbb a repülő út, viszont a Hong Kong - Bali egész jóáron volt.
Itt pedig azért mindig lehet jó áron szállást találni, és éttermeket is lehet kereseni, de még a drága helyek se olyan vészesen drágák.

Összefoglalva jó volt ez az 1 hét, bár szívesen maradnék még 1 hetet, hogy több élményt gyűjtsek, de most csak ennyi fért bele. Még így is elmondhatom, hogy nem csak a szállodai medencét láttam, hanem Ubud környékét, meg az itteni kis falut is, persze nagyon sok minden kimaradt még, de hát kell ami vissza csábítson.

Azoknak akik tervezik, hogy Balin nyaralnak, nem is tudom milyen jótanácsokkal lássam el. Nem árt felkészülni arra, hogy elég sok turista csalogató hely van, és ott tényleg azt szeretnék elérni, hogy minél több pénzt hagyjál ott, viszont pici utána járással ki lehet kerülni ezeket, néha elég egy kereszt utcávval beljebb menni. Mondtam már hogy egyik este olyan helyen vacsiztam, ahol előétel főétel plusz egy nagy sör olcsóbb volt mint a szállodában egy koktél, és tényleg csak egy keresztutcába kellett befordulni hozzá.

Végső zárásként pedig tényleg élményekkel teli 3 hét volt, sokat új dolgot láttam és tapasztaltam, és örülök, hogy ezzel is gazdagabb lettem, és végtére is szerintem ezért utazik az ember fia, lehet pénzbe kerül, de amit átélsz egy másik városban országban, kontinenes, azt már senki nem veszi el tőled, úgyhogy mindenkinek bakancsra fel és utazzatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://gopiinasia.blog.hu/api/trackback/id/tr3214662909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása