Ázsia ahol mindig korábban kel a nap

Ázsia ahol mindig korábban kel a nap

hétköznap, jetlag és a város

2019. február 13. - opitzer

Elmúlt 2 napban nem történ olyan sok, hogy napi szinten írjak, leginkább ma is csak azért ragadtam billentyűzetet, hogy a fotókat feltöltsem, meg gondoltam egy-két sort írok is.
Bár leginkább most a jetlag ami nagyon érint, éjszaka alig alszom, nappal meg néha azt se tudom milyen nap van, amúgy ma tényleg volt egy pontom hogy azt hittem már péntek van, és naptárt kelett nézem, hogy milyen nap is van ma.

Viszont azért a mindenapi dolgok folynak, tartom az oktatást az irodában, egyenlőre nagyon figyelnek, és jegyeztelnek. Mikor ebédre fordul a sor akkor mindig jön, hogy na milyen furcsa kaját kostoltassanak meg velem, bár azzal hogy tisztáztam, a tengeri herkentyüket inkább melőzném, egész jó kis helyekre visznek és még olcsó is. Ma például olyan helyen voltunk ahol sajtszószos ramen tésztát adtak disznó hússal. Ízre egész hasnoló volt egy Mac N Cheese-hez. Viszont ami náluk elég fontos, hogy minden étkezésnél teát isznak, melegen, tejjel vagy hidegen jéggel, és meg kell mondanom, pozitív csalódás. Anyukám a megmondoja, hogy kis koromban mennyire elleneztem minden formáját a teának, itt meg cukor és minden nélkül iszom és kicsit keserű de pont ez adja a karateres ízét.

Tegnap este túl sok midnent nem csináltam, csak befutottam egy boltba hogy vegyek reggelire kenyeret felvágottat, na azért itt a boltba láttam elég sok érdekes dolgot, képek közt meg is lehet nézni, de azért az európai termékeket is megtalálja az ember, max ami számora szembe ötlöt, hogy ők se nagyon fogyasztanak normál kenyeret, mert csak toast kenyérnek valót találni mindenhol.

Ma viszont reggel úgy indultam a munkába hogy a nyakmba akasztottam a fényképezőmet úgyhogy sikerült is egy pár képet lőnöm és munka után is végre kicsit lesétáltam a partra. Ami viszont a város furcsaságát adja, a modern és a lepukkant épületek keveréke. Van nagyon sok modern dizájnos felhőkarcoló, de melette rögtön ott van az omladozó lepukkant épület, ami ránésére lakóház de kivülről nem törődik vele senki. Viszont mások fun dolog az az emeletes villamos, meg piros taxi
p1170136.JPG
Na de ennyit mostanra, lassan hátha annyira kómás leszek hogy végre alszom egy jó 6 órát egybe (és nem 2 órákat mint az emult éjszakákon)
Aztán majd előbb utóbb újra jelentkezem.
Addig is képek facebookon:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2562086403807877&type=1&l=4a246a1c47

A bejegyzés trackback címe:

https://gopiinasia.blog.hu/api/trackback/id/tr914625170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása